15 Kasım 2013 Cuma

DEĞİŞİM

 
Dünden beri ne değişti? Soyadı, medeni durumu ve nüfusa kayıtlı olduğu yer bilgileri değişen bir nüfus cüzdanım, sağ elime taktığım yüzüğü sol ele geçirişim ve birde evlilik cüzdanı dedikleri bir deftere sahip olmam dışında  başka bir değişiklik yok aslında. Bugün sabah yine her zamanki saatte her zamanki odamda hazırlandım, kahvaltımı yapıp hafta içi her gün olduğu gibi iş yerine geldim ve her zaman yaptığım gibi mesai bitimine kadar oyalanmaya çalışıyorum. Bu sebeple kendim inanamasam da evlendik biz. Darısı tüm bekarların başına diyerek en klişe biçimde görevimi yerine getiriyorum :)
Unutmadan dünün önemli gelişmelerinden biride benim ilk defa gelinlik giymiş olmam. Fotoğrafları düzenleyecek enerjiyi kendimde bulduğumda denediğim gelinlikleri burada paylaşmayı düşünüyorum.
 






  
Evlendikten sonra bu görsellerdeki gibi olmamak dileğiyle herkese şimdiden iyi hafta sonları :)

4 yorum: