11 Kasım 2013 Pazartesi

4YIL

 
İşler güçler derken uzak kaldım buralardan biraz. Herkese tekrar Merhaba :)
Yokluğumda son dakika sürpriz bir iş çıktı ve gidip evimi görmek nasip oldu. Akşam karanlığında da olsa insanın evi gibisi yok :) Umarım hayırlısıyla dayayıp döşemek ve mutlu huzurlu yaşamakta nasip olur.
Kasımda aşk başkadır klişesini artık herkes biliyor sanırım ama bizim için gerçekten Kasımın yeri başka. 2009 yılıydı Kasım'ın 3'ü. Okuldan çıktık, hava aşırı soğuk, biran önce yurda gidip yatmak için can atıyorum. Şurada bahsettiğim arkadaşımlayız, zaten sabah akşam birlikteydik ya neyse. Yok, tutturdu o zamanlar arkadaşımız olan nişanlım gelecekmiş buluşup oturalım biraz falan diyor. Niyeyse benimde huysuzluğum tutmuş, tamam çabuk gelsin donduk diye söyleniyorum. Geldi, iyiki :)    
Oturduk kampüste bir kafede sohbet muhabbet gayet olağan. Sonra artık kalkalım dedik, çıktık kafeden tam vedalaşıp ayrılıcaz benimki demesin mi arkadaşa sen git biz bir şeyler konuşalım. Ben hala anlamıyorum tabi, saçmaladım orda ne dedim onuda hatırlamıyorum. Soğuk bir taraftan şaşkınım, heyecanlıyım titreye titreye kampüste bir aşağı bir yukarı yürüyoruz, o anlatıyor ben dinliyorum tepki yok. Cevap veremedim o gün. Bıraktı beni yurda, mutluyum, cevabımdan da eminim ama söyleyemedim bekledi yavrum 11 gün. Neden 11, vize haftasıydı sınavlar bitsin öyle söylerim diye kararlaştırdık arkadaşımla :)
14 Kasım 2009, bizim miladımız. O günde tam evet diyememiştim, utanmıştım sanırım biraz :) Ama bu 14 Kasımda yani tam 4 yıl sonra dolu dolu bir evet duyabilecek benden çünkü perşembe günü Allah'ın izniyle nikahımız var :)
Çok şükür o günlerden bu günlere geldik, bir gün üzmedik birbirimizi. Allah bozmasın, muhabbetimiz her gün artarak devam etsin inşallah. Duamı ettim, Amin diyenlerde bizden kat kat daha mutlu olsunlar inşallah :)  
 

6 yorum:

  1. amin... en güzel günler sizin olsun canım

    YanıtlaSil
  2. çok mutlu olursunuz inşallah nice güzel huzurlu yıllara...(:

    YanıtlaSil
  3. Amin canım benimmm...Çok mutlu olun ve tayin sıkıntısı çekmeyin inşallahhhhhh:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canıım çok teşekkür ederim, ortak duamız oldu bu artık...
      İkimiz içinde amiiin diyorum :)

      Sil