9 Aralık 2013 Pazartesi

GEZDİM, ALDIM, GELDİM

Herkese tekrar merhaba :)
O güzelim bir haftanın ardından işe gelmek pazartesi sendromunun kat kat artmasına sebep ama teselliyi iki hafta sonra tekrar gidip evimi yerleştirecek olmamızda buluyorum ve kısaca bir hafta neler yaptığımızdan bahsetmek istiyorum.
Öncelikle tahmin ettiğimden daha zormuş bu işler. Mağaza mağaza gezip gördüklerinin bir süre sonra birbirine benzemesi, aldıklarının birbiriyle uyumlu olup olmayacağını kafanda canlandırmak vesaire. Ama en zoru gereksiz detaylardan kurtulmuş, gerçekten sade tasarımlar bulabilmek :) O kadar yer gezdim yok arkadaş detaylarda boğulmuş hepsi, biran hiç bulamayacağımızı zannetmedim değil.
Bizim düşüncemiz mobilyaların hepsini aynı yerden almaktı ve öylede oldu. Aradığımızı en sonunda Enza Home'da bulduk.

Öncelikle yemek odasından başlamak istiyorum. Ürünümüzün adı Piero yemek odası :)



  
Biz çok beğendik tam istediğim gibi son derece sade ve net. Sandalyelerin deri ve tay tüyü seçenekleri vardı biz tay tüyünü tercih ettik, salon için deri fazla spor kaçabilir diye.

Ve yine salonumuzdan devam edelim, Loresima Oturma Grubu





Oturma grubunu seçerken önceliğimiz yatak olma özelliğiydi. Benim ailem farklı şehirde olduğundan bizim sık sık yatılı misafirimiz olacağını düşünerek böyle tercih ettik. Ve tabi yine sade olması, yemek odası takımımıza uyması vs. etken. Bizim üçlü koltuklarımız görseldeki renkte tekliler taş rengi.
Yatak odası İnfinity..



Aslında bu bana da sürpriz olacak, çünkü teşhirde görsellerdeki gibi gri renkli takım vardı bize beyazının da olduğu söylendi ve bizde sipariş ettik ama hiçbir yerde beyazıyla ilgili bir görsele rastlamadım. Çok merak ediyorum ne gelecek :)

Ve son olarak Oturma odamız için köşe takımı Cronos
 
Köşe takımımız içinde deve tüyü rengini sipariş ettik. Ve yine yatak olmasına özen göstererek seçtik.

Mobilya dışında bir haftada davetiye, avize, perde, halı ve beyaz eşyaları da hallettik diğer ufak tefek şeylerden bahsetmiyorum bile. Şimdi merak ve heyecanla gelmelerini bekliyoruz umarım tek tek beğendiklerimiz bir araya geldiğinde tahminimizden çok daha güzel olur.

Bu arada sonunda ehliyet almaya hak kazandım :)
Bir mesainin daha sonuna geldik herkese iyi akşamlar

11 yorum:

  1. öncelikl hepsini güle güle kullanın geerçekten enza home un ürünlerini bendde çok beğeniyorum köşe takımlarını düşünüyorum bakalım benim seçimim nasıl olacak sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, umarım sende aradığını bulursun :)

      Sil
  2. Merhaba canım mobilyaların çok güzel çok sade ve çok beğendim (: inşallah güle güle kullanırsınız bizde başladık ufak ufak göz atmaya bakalım benimkiler nasıl olacak (: inşallah çok mutlu oluruz öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim :)
      Kolay gelsin o zaman size de, biraz zor ama zevkli bir işmiş
      İnşallah herkes çok mutlu olsun canım bende öptüm :)

      Sil
  3. güle güle kullan canım aldıkların çok güzel ve çok sade

    YanıtlaSil
  4. Enza Home farkı diyorum :)

    Kesinlikle kalite ve sadelik kokuyor her bir yanı... Güzel seçimlerin vesselam :)
    Benimde salon koltuk takımım Enza Home' dan...
    Blogumda paylaşmadım. Bakarsın evime yerleştiğinde paylaşırım :)

    Rabbim güzel günlerde kullanmayı nasip etsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)
      Senin seçimini de merak ettim, iyi günlerde kullanalım inşallah :)

      Sil
    2. Merhaba arkadaşım, bn de infinity i çook sevdm, haziranda dugunüm var, yalnız gri biraz kasvetli geldi bana, sen de beyazını aldm bn dıyınce uctum. Nerden sipariş ettin acaba sen? Bana dönebilirsen çok memnun olurum. Mutluluklar dilerim.. serifekacmaz@gmail.com

      Sil
  5. kesinlikle enza modelleri harika güle güle kullan evinin fotoğraflarını yerleşim şeklinide çok merak ettim ,umarım onlarıda atarsın bloguna

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bende küçük odama salonunuza aldığınız lorisima modelinin üçlüsünü almak istiyorum, fakat bulunuğum ilde teşhirde ürünü yok, merak ettiğim bir husus var, sandığı çok mu küçük, sandık iç yüksekliği ne kadar acaba? Bilgi verebilirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil