27 Ocak 2014 Pazartesi

SON 10

Merhabaaa
Sanırım bu düğün öncesi son yazım. Son 10 gün ve biz hazırız artık.
Misafirlerimiz gelmeye başladı. Dün düğünümün onur konuğu minik yeğenim geldi, evleneceğim fln çıktı aklımdan bütün gün ayrılmadım peşinden. Sabahta o uyurken işe geldim, çok özledim biran önce mesai bitse de eve gitsem diye saatleri sayıyorum :)
Evlilik hazırlığı sürecimizin en sıkıntılı konusu olan tayin olayına kısmen, bir aylıkta olsa geçici görevle çözüm bulundu. Umarım bir ay bitmeden farklı bir kuruma geçebilirim yoksa tekrar dönmem gerekecek ve tekrar bir aylık görev için uğraşmam.
Birde iyi haber, düğünden sonra tatile gidiyoruz ama bana sürpriz, nereye gideceğimizi bilmiyorum. Bir aydır arıyorum tarıyorum bulduğum yerleri beğenmiyor benimki, hepsine bir bahane buldu. Bende o zaman sen bul ayarla ama bana söyleme gidince sürpriz olsun dedim. Şimdi sorsam da söylemiyor, çok merak ediyorum ama bakalım neyle karşılaşıcam. Bizde son durumlar böyle, Cuma günü itibariyle iki hafta izinde sonrada 1 aylığına evimizin olduğu şehirde geçici görevdeyim. Sonrası muallak.
Her zaman dediğim gibi hakkımızda hayırlısı neyse öyle olsun. Tatil dönüşü düğünden detaylarla aranızda olurum inşallah. O zamana kadar kendinize çok iyi bakın, sevgiler :)

10 yorum:

  1. Hadi bakalım :)

    Son telaşlarda hakkında hayırlısı olsun...
    Düğünden sonra buraları unutma gel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım,
      hayatımı düzene sokar sokmaz dönücem :)

      Sil
  2. herşey gönlünce olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Mutluluklar :)
    http://eshayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. maşallah size darısı başımıza :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Blogunuzu çok begendim ve sizi takibe aldım.
    Bende beklerim :) http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. maşallah darısı herkesin başına : )
    bloğumda çekiliş var beklerim sevgiler

    YanıtlaSil