20 Eylül 2013 Cuma

ÇEYİZLER 3

 
Günaydıın, en sevdiğim gün geldi yine :)
 
Az önce online çeyiz alışverişi yaptım ve hemen burada paylaşmak istedim, çünkü çook beğenerek aldım. Umarım sorunsuz şekilde elime ulaşır ve güle güle kullanırız :)
 
Gelelim neler aldığıma. Bernardo'nun indiriminden haberim olduğundan beri her gün girip bakıyordum ama bir türlü emin olamamıştım. Bugün artık dayanamadım ve bir günlük yemek takımı birde çay ve pasta takımı alarak kendimi frenledim. İlki günlük yemek takımı Romance. Aslında iki tane günlük yemek takımım var ama hem desenini çok beğendiğimden hemde hediye olarak çatal bıçak takımı, bardak takımı ve amerikan servisleri olduğu için dayanamadım ve aldım.
 
 
 
İkincisi ise Butterfly çay ve pasta takımı. İlk görüşte rengine vuruldum, sonra zaten pasta takımım olmadığını fark ettim. Günlük takım biraz zevk için olsa da bu ihtiyaçtı :) (Anneye hesap verme alıştırmaları ;)
 
 
    
 
   
 
 

17 yorum:

  1. Çay pasta setinin rengine vuruldum.
    böyle bir şey aramıştım hep bulamadığım içinde almamıştım:)
    çok güzel... nereden aldın?

    YanıtlaSil
  2. bende çok beğenerek aldım teşekkür ederim :) Bernardo Butterfly Çay ve Pasta Takımı

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım :)
    aldıkların çok güzel şeyler çok beğendim :) güle güle kullan :)
    bu arada blogunu yeni keşfettim takipçinim :)
    seni de bloguma beklerim :)
    sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, çok teşekkür ederim :)
      Tabi ki bende iade-i ziyaretine gelirim :)

      Sil
  4. bende beklerim bloguma ben de şubat gelini olucam bu arada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa yalnız olmadığımı bilmek güzel, kış gelinleri olarak bayağı azınlıktayız çünkü :)
      Mutlaka bende sizin bloğunuzu ziyaret ederim. Görüşmek üzere, sevgiler...

      Sil
  5. güle güle kullan çok şık takımlar bu arada tam olarak karadeniz nereye gelin geliyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Kısmetse Samsunlu oluyorum :)

      Sil
  6. aldıkların çok güzel canım güle güle kullan romanceyi bende daha yeni aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :)
      sizde iyi günlerde kullanırsınız umarım

      Sil
  7. bloğunuzu yeni keşfettim vede bayıldım banada beklerim sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, mutlaka bende sizi ziyaret ederim :)

      Sil
  8. Güzel günlerde kullan :)
    Bernardo sanırım irademizi sınıyor :) O kadar güzel ürünleri vardı insanın karşı koyması elde değil...
    Mutfağım biraz büyük olsa benimde alışverişlerim devam edecek ama malesef kendimi frenlemem lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,
      düşününce frenlemen iyi gibi
      bende sonradan pişman oldum bazı şeyler için acele etmeye gerek yok,
      evlendikten sonraya da bırakmak lazım bişeyler :)

      Sil
  9. Aynı şeyleri almışız Bernardo'dan,zevklerimiz aynıymış :) Güle güle kullanman dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa, çok beğenerek aldım bende
      güle güle kullanalım inşallah :)

      Sil