25 Aralık 2013 Çarşamba

BENİMDE LİSTEM VAR


Bakıyorum herkeste bir yeni yıl telaşı, evini, hediyelerini süsleyenler,  menülerini hazırlayanlar, dışarda geçirmek için planlar yapanlar ne arasan var. Bizim buralarda yılbaşı kutlama gibi bir adet yok. Küçükken tombala oynardık, e oda artık zevk vermediğine göre evde her zamanki akşam muhabbeti, çay vs. şeklinde devam eder diye düşünüyorum. Gerçi son 5 yıldır üniversite dolayısıyla yılbaşlarını ailemle geçirmedim ama şehir dışındayken de alışkın olmayınca fark etmedi. İlk senelerde bir şeyler yaptık arkadaşlarımızla ama ben sevemiyorum aşırı gürültülü kalabalık ortamları, son iki sene evdeydim yılbaşlarında.
Neyse uzatmadan bu yıl bir ilk olarak yeni yıldan istediklerim listesi yapmaya karar verdim. Seneye kontrol edebilmek içinde listemi buraya yazmak istiyorum.

2013 benim için çok özel bir yıl oldu.
-Ocak ayında işe başladım, ne kadar işimden memnun olmasam da başlangıç yapmış oldum.
-Şubatta doğum günümde evlenme teklifi aldım.
-Mart, Nisan, Mayıs nişan hazırlıkları yaptım.
-Haziranda sevgilim mezun oldu.
-Temmuzda nişanlandık.
-Ağustos, Eylül, Ekim düğün hazırlıklarıyla geçti. Ayrıca Eylülde blog yazmaya başladım.
-Kasımda nikahımız oldu, hala inanamasam da resmen evlendim.
-Ve Aralık evimizin hazırlıkları, tayin çalışmaları ile devam ediyor.

Sırada 2014 var. Umarım en az 2013 deki kadar güzel getirileri olur bizim için ve herkes için.


-Öncelikle şu tayin işimin hallolması ve atandığım yeni kurumun iş açısından ve çalışma arkadaşları açısından uyuşabileceğim, işteyken saatleri, günleri saymayacağım bir yer olmasını,
-İki düğünümüzün de tam istediğimiz gibi,  bizim ve konuklarımızın gönüllerince eğlenebildiği, güzel ve sorunsuz bir şekilde geçmesini, 
-Düğünden sonra arkadaşlarımızla planladığımız çok değil 3-4 günlük kısa tatilimizi gerçekleştirebilmeyi,
-Tezimi yazmaya başlayabilmeyi ve mümkünse tamamlayabilmeyi,
-Daha düzenli ve iradeli olmayı başarabilmeyi,
-Evliliğin getirdiği sorumlulukların altından kalkabilmeyi,
-Yıllarca birileri okur mu düşüncesiyle yazmaya çekindiğim, yazdıklarımı da çok geçmeden imha ettiğim günlük denemelerinden sonra bir cesaret blog yazmaya başladım, insanlık için küçük ama benim için çook büyük bir adım :) Bunu devam ettirebilmeyi 2014'te istiyorum.

Ve tabi ailem, dostlarım ve tüm insanlık adına sadece bu yıl için değil daimi temennim sağlık, huzur, mutluluk, aşk, sevgi, saygı, hoşgörü ve daha nice güzellikler :)    


6 yorum:

  1. Tatlım 2013 senin için dolu dolu geçmiş 2014'de benim için öyle geçer umarım ((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyleydi gerçekten, umarım 2014 de herşey istediğin gibi olur :)

      Sil
  2. Umarım her istediğin istediğin şekilde gerçekleşir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, hepimiz için öyle olur umarım :)

      Sil
  3. Herşey gönlünce dilediğin gibi olur inşallah :) Bloguma da beklerim sevgiler....

    YanıtlaSil