19 Eylül 2013 Perşembe

GELİN AYAKKABISI

Ayakkabı meselesi önemli. Artık kadınların ayakkabıyla olan duygusal bağını bilmeyen kalmadı sanırım :) Düğün günü söz konusu olunca ayakkabı kat kat daha önem kazanıyor. Üstüne birde kış gelini olunca ayakkabı işi tam bir çıkmaza dönüşebilir. Hem ayakları üşütmeyecek hem de şıklıktan ödün vermeyecek ayakkabılar bulmak gerekiyor. Bende biraz araştırdım ve bulduğum ayakkabıları üç kategoriye ayırdım :) 
 
Öncelikle taşlı, pullu, ışıltılı şeyler sevenler için
 





 
İkinci kategorimiz kışın beyazlığının yanında göze çarpacak renkli ayakkabılar, ben özellikle kırmızının kış gelinlerine çok yakışacağını düşünüyorum.
 









Ve son kategorim çizme, bot tarzı, kışı yansıtacak ayakkabılar. Özellikle tüylü, pufidik modellere bayılıyorum. Kış gelininin de bir farkı olsun değil mi ama ? Hem ayaklar da üşümez sıcak sıcak :) Benim gibi topuklu ayakkabıları sevmiyor ve kullanamıyorsanız alın size bir neden daha...
 
 


















 


 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder