21 Ocak 2014 Salı

16 MII !!

Takvimler düğününe 16 gün kaldı diyor, çok enteresan :S Hep hızlı geçiyor derlerdi inanmazdım, bir noktaya kadar çok yavaştı zaman durdu derken şimdilerde ışık hızıyla geçiyor.
Uzun zamandır yazmadım bloğa çünkü geçen hafta evime gittim :) Ufak bir operasyon geçirdim, doktorum sağ olsun al sana 5 gün rapor istirahat edersin dedi ama düğün öncesi ne mümkün. Bende fırsattan istifade gidip evimin son eksiklerini tamamladım, artık içinde yaşanır düzeyde. Hatta arkadaşlarımız akşam çaya bile geldi. İlk misafirlerimi ağırladım yani gerçekten evde yaşıyor gibi olduk, güzeldi :)
Damatlığı aldık, fotoğrafçımızı ayarladık, organizasyon firmasıyla anlaştık, kuaför seçeneğini ikiye indirdik :) Çok iş hallettim yani bu vesileyle. Dünde gelinliğimin son provasına gittim. Sanırım arık hazırım.
Son günlerim aile ziyaretleriyle devam ediyor. Bizde adettir, gelin olacak kızlar, askere gidecek erkekler yemeğe davet edilir. 3 daveti tamamladım, sırada 4 davetim daha var gibi görünüyor.
Bu arada bugün memuriyetimin 1. yılını doldurdum. Alışmak gerçekten zor oldu öğrencilikten çıkıp ertesi gün işe başladım. İşsizliği yaşamadım çok şükür ama ilk iş deneyimi için uygun bir çalışma ortamım yok sanırım, çalışmaktan soğudum. Bütün bir yıl zorla gelip gittim işe. Bakalım ilerde neler bekliyor beni ama umarım bu günlerimi aratmaz. Yeni bir yaşam biçimi, yeni bir şehir, yeni iş hepsine aynı anda adapte olmak sıkıntılı bir süreç olsa da hakkımda ve hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.

4 yorum:

  1. hakkında hayırlısı olsun canım. geçekten yeni bir yaşam yeni bir hayat alışmak zor :)
    benim 4 ay var daha düğünüme sizin yazınızı okurken 16 gün kaldığında bendemi çok çabuk geçti diyeceğim acaba diye geçirdim içimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)
      bende hep çabuk geçti diyenlere hadi canım derdim yaşayınca biliniyormuş demek ki :)

      Sil
  2. Bizim de böyle 16 mı!!! dediğimiz günler gelecek mi(: suan zaman gecmıyor ama sonrada yapılacaklara zaman yetmeyecek galiba inşallah çok mutlu bir düğünün olur canım instagram hesabın varsa ordan takipleşelim düğün fotolarınıda bekliyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelir gelir hemde birden bire :)
      teşekkür ederim canım inşallah önce mutlu düğünlerimiz ardından mutlu evliliğimiz olur :)
      instagram hesabım var ama pek aktif bir kullanıcı olduğum söylenemez en azından şimdilik
      nasıl bulcaz birbirimizi :D

      Sil