18 Kasım 2013 Pazartesi

GELİNLİK DENEMECE

Herkese güzel bir hafta diliyorum. Benim ki güzel başladı öyle devam eder umarım.
Sabah iş yerinde sıkıcı toplantılarımızdan birini yaptık. Bu toplantıda nerden çıktı diye söylenerek gittim ama mutlu çıktım, çünkü yarın eşimin (evlendiğimize hala inanamasam da) yanına gidiyorum bir günlükte olsa, mutluyum.
Son yazımda gelinlik denediğimden bahsetmiştim, buraya fotoğraflardan ekliyorum ve yorumlara açık olduğumu belirtmek istiyorum:)



 
Kış düğünü yapacağımız için kollu bir model olmasını istedim ve önce kollu modelleri denedim. Çok fazla içime sinmeyince ilk fotoğraftaki straplez modeli önerdiler, denemekten zarar gelmez diyerek giydim ve beğendim, sizlerin yorumlarını da merak ettim.
 Bu straplez modele uygun şekilde kol yaptırmayı düşünüyorum, ne önerirsiniz? Kayık yaka mı, v yaka mı? Başka fikirlere de açığım :)
 

6 yorum:

  1. eşinle güzel mutlu bir gün geçirirsin inşaallah :)
    gelinliklere gelince ben 3. yü beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel dileğin için :)
      evet 3. güzeldi ama benim için fazla ışıltılı sanki biraz daha sade seviyorum
      ama şuan listemde 2. sırada :)

      Sil
  2. merhaba canım ((: çok güzel bende bir an önce bu aşamalara gelmek istıyorum...Aslında straplez guzel ama askılı modellerede bakabılırsın uzun kollu modeller bıraz eski kalmıs gıbı olmus kapalı mekanda olacagı ıcın bence uzunkollu tercih etme ama yinede en ıyı kararı sen verirsin ((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım, benimde en çok sabırsızlandığım aşamaydı :)
      evet aslında soğuk açısından sorun yok ama baştan beri aklımda kollu bir model vardı.
      Sanırım kendimi daha rahat hissedicem öyle olunca :)

      Sil
  3. allah mutluluğunuzu daim etsin bence bir numara güzel sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, benimde favorim birincisi :)

      Sil