21 Ekim 2013 Pazartesi

KÜRKÇÜ DÜKKANINA DÖNÜŞ VE YENİ GELİŞMELER


Sayılı gün çabuk geçer diyorlar ama nedense hep bitmesin istediğimiz günler geçiyor çabucak. Mesela Cumalar bir türlü gelmek bilmiyor. Halbuki ben hep Cuma için gün sayıyorum :) Şikayet etmenin anlamı yok bir tatil daha geldi ve geçti hiç dinlenemeden. Ama şikayetçi miyim ? Asla. Zaten tatil benim için dinlenmek anlamına gelmiyor. Nişanlımla kavuştum, beraber dolu dolu 4 gün geçirdim, tatilin hakkını vermiş oldum.
Bu zaman diliminde düğün salonumuzu değiştirdik. Tesadüfen kahvaltı için gittiğimiz mekanı çok beğenince bir görüşelim ne zararı var dedik ve anlaştık. Ertesi gün kaporasını da verdik, sanırım artık salonlarımızdan biri kesinleşti gibi.
 Ahşap iç mekanı, kırmızı-beyaz giydirmeleri, şömine ve aydınlatmalarıyla tam kış düğününe yakışır bir mekan. Aslında yaz içinde çok güzel olur çünkü şahane bir bahçesi var. Ağaç evleri, gölü, ördekleri ve çam ağaçlarıyla muhteşem. Bahçeyi kış dolayısıyla kullanamasak da dış çekimde değerlendiririz artık. Anlayacağınız içime fazlasıyla sindi. Umarım bir aksilik yaşanmaz.

Nette bir fotoğrafını buldum fikir olması açısından ekliyorum ama aslı çok daha güzel, daha ne detaylar var salonda :)

 
Bir diğer gelişmemiz şöyle, bayram münasebetiyle aile konseyinin bir araya gelerek görüşme imkanı doğdu. Malum biz farklı şehirlerde yaşıyoruz, düğün dernek işleri de önemli konular telefonda görüşülemiyor. Neyse uzatmayalım, Kasımda resmi nikahı yapmaya karar verdik, tayin işleri dolayısıyla. Yani ilişkimiz tam bir resmiyet kazanacak :)
Bayramın son günüde çok sevdiğimiz arkadaşlarımızın sözüne katıldık. 14 Şubatta nişanları olacak, bizim düğünümüzden 6 gün sonra :) Çok özel bir arkadaşlığımız var bizim. Gelin adayımız nişanlımın liseden sınıf arkadaşı, benim üniversite yıllarımın ilk gününden beri hayatımda olan, o günlerde yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen şimdilerde mesafe olarak biraz uzak düşsek de arkadaşlığımızın hala eskisi gibi devam ettiği aynı zamanda nişanlımla tanışmamıza vesile olan çok değerli bir arkadaşımız. Damat adayımızda aynı şekilde çok değerli, nişanlımın dershane yıllarından arkadaşı, üniversitede ev arkadaşıydılar. Aynı zamanda nişanlımda ikisinin tanışmasına vesile olmuştu zamanında. Onların ilişkisi bizden daha eski, 5. yıllarını doldurmak üzereler. Çook mutlu olurlar inşallah ve bu arkadaşlığımız uzun yıllar bozulmadan devam eder :)
Arkadaşlarımızın sözü için nişanlımın şehrine gitmişken damat bohçası alışverişine başlayalım dedik. Saat, pijama, çamaşır, terlik, parfüm, tıraş takımı vs. ufak tefek eksiklerini tamamladık. Damatlığı, ayakkabısı, kemeri kaldı. İyi günlerde, güle güle kullanır inşallah.
 Ooo biz bu tatilde epey yol almışız. Şimdi sıra gelinliktee :)   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder