23 Eylül 2013 Pazartesi

KAĞITTAN ÇİÇEK

 
 
Hafta sonu can sıkıntısıyla düğün dernek araştırmaları yaparken bu blog yazısına rastladım ve denemekten zarar gelmez diyerek eldeki mevcut grapon kağıtları ile bu sanat eserini meydana getirdim :) Bakmayın fotoğraf çok kalitesiz ama gerçekten çiçeğimi çok beğendim.
 Ben yaparken masa üstü çiçeği olarak düşündüğüm için biraz değiştirerek yaptım. Zaten anlatılmış olduğu için bir daha anlatmıyorum ama katların hepsini yukarı doğru açtım (yazıyı okursanız demek istediğimi anlarsınız), böylece çok daha yoğun yapraklı bir çiçeğim oldu.
Düğünümün davetli sayısı az olsa tüm masalara yapabilirdim ama sanırım benim için imkansız (hala aklım yapmaktan yöne kaysada) Daha ufak kutlamalarda, farklı renklerle dekorasyonda kullanılabilir. Ayrıca blog'da çok orijinal başka fikirlerde var. Denemeye değer :)


4 yorum:

  1. Çok iyi fikir :) seni takibe almak istiyorum ama sayfanda takip edebileceğim bir bölüm bulamadım

    YanıtlaSil
  2. beğenmenize sevindim :) takip için blogger kumanda panelinde okuma listesi yazısının altında ekle butonu var oraya tıklayıp url'den ekle bölümüne sayfa url sini kopyalayabilirsiniz veya bende takip için bir şeyler ekleyebilirim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim :) Tabi ki, zaten evlendikten sonra tariflerinize çok ihtiyacım olacak ;)

    YanıtlaSil