23 Eylül 2013 Pazartesi

GELİN AKSESUARLARI

 
Öncelikle herkese iyi bir gün ve hafta diliyorum ve kış gelinleri için hem fonksiyonel hem de estetik aksesuar fikirlerini paylaşmak istiyorum.
Tamam kışın gelin olmak zor, kimse kolay olduğunu iddia edemez ama şartlar bunu gerektiriyorsa, kış koşullarını göz önüne alarak ona göre hazırlıklar yapılmalı ve kışında hakkı verilmeli bence.
Kışın elbette salon düğünü yapılıyor ve mekan kapalı olduğundan yaz-kış farkı çok hissedilmiyor ama daha önce bahsettiğim gibi bir kış gelini olarak ben karlı dış çekim yapmak istiyorum. Tabi o soğukta gelinlikle olmaz üzerine bir şeyler almak gerekir. Buda beyaz tüylü bolerolar olabileceği gibi, daha sade şallar, hırkalar hatta palto bile olabilir.
 



  
 

 
Bir başka sıcak tutacak ve fotoğraflarınıza renk katacak aksesuar atkılar. Atkıların ayakkabılarla, gelin çiçeğiyle, damadın aksesuarlarıyla uyumu sağlanarak çok daha güzel kareler yakalanabilir.
 


 
 
 
 
Ve belki modası geçmiş olabilir ama eldivenler. Eğer kış geliniyseniz eldiven kullanmanın da makul bir açıklaması var :)
 
 
 
 
Ayakkabılar ve saç aksesuarları da elbette gelin için çok önemli. Zaten daha önce ayakkabılardan bahsetmiştim. Saç ise bambaşka bir mevzu olduğundan daha kapsamlı bir araştırma yaparak ileriki postlarda paylaşmayı düşünüyorum.
Karar verilecek ne çok ayrıntı var kış gelini olmak hakikaten zor ama keyifli :) 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder