25 Eylül 2013 Çarşamba

ÇEYİZLER 4

Son zamanlarda sürekli çeyiz alışverişi yapıyorum, çünkü içimden bir ses bayramdan önce bunları tamamlamam gerektiğini yoksa çok sıkışacağımı söylüyor :) Düğüne 4,5 ay var henüz ortada bir şey yok. İnternette araştırırken düğünüme 9 ay var beyaz eşyaları şuradan aldık, 8 ay var mobilyaları buradan aldık yazılarına rastladıkça panik olmamak elde değil.
Bende elimden geldiğince büyük parçaları tamamlamaya gayret ediyorum, diğerlerinin de zaman içinde tamamlanacağını umuyorum. Son çeyiz yazımda bahsettiğim ürünler önceki gün çok şükür sapasağlam elime ulaştı. Bizde en büyük eksiklerden ev tekstili kategorisine hızlı bir giriş yaptık annemle ve kendimizi bir Özdilek mağazasında bulduk :)

Uyku seti, seçilme sebebi puantiye :)

 
Battaniye, seçilme sebebi kareli oluşu  
 

 
ve bornoz seti, tam olarak bu olmasa da fazlasıyla benziyor aldığımıza. 
 


Aslında yatak örtüsü, salon takımı ve banyo takımı da aldık fakat onların görsellerini nette bulamayacağımdan ekleyemiyorum. Ve böylece sanırım ve umarım ki çeyiz eksiklerin büyük kısmını tamamlamış bulunuyorum. Artık darısı mobilya ve beyaz eşyalara :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder