24 Aralık 2013 Salı

SON 44

Ben geldim, yeniden.
Perşembeden beri evimle meşguldüm. Eşyalarımı götürüp yerleştirdik. Cumarteside arkadaşlarımızın nişanını yaptık. Kendi nişanımızdan beri görüşemediğimiz diğer arkadaşlarımızda geldi, hasret giderdik. Eskileri yad ettik, gelecek planları yaptık çok iyi geldi. Gece 3,5 olmuş fark etmeden, o kadar yorgunluğa rağmen.
Eskilere özlemden mi yoksa artık evimizin içinde yaşanacak duruma gelmesinden mi bilmem bu sefer çok zorlandım dönerken. Az kaldı diye teselli buluyoruz ama söylediğimde eşimde benim gibi bu sefer çok zor geldiğini söyledi. Demek ki kalp kalbe karşı :) Geçen yazımda bahsettiğim tayin durumu hala muallakta. İnşallah hallolur da düğünden sonra ayrı kalmayız, öylesi çok daha zor olur eminim.   
Evimiz demiştim biraz bahsedeyim son durumundan. Mobilyaların büyük kısmı hala gelmedi aslında ama yatak odasının dolabı, bazası, yemek takımının da konsol ve yemek masası gelince, e birde mutfak dolapları var yerleştirmek için yeterli dedik. Eşyalarım benden bir gün önce gitti evimize. Temizliği daha önce kayınvalidem yaptırmıştı zaten sağ olsun bize de paketleri açıp, yıkayıp, yerleştirmek kaldı. 5 kişi çalıştık ama beklediğimden zormuş bu işler, 2 gün oyaladı bizi. Çok şükür hallettik hepsini, eşyalarda çok korkmama rağmen kırılıp dökülmeden yerlerine ulaştı. Beyaz eşyalarımız yerlerini aldı, perdeler takıldı. Geriye eksik mobilyaların tamamlanması ve halıların serilmesi kaldı. Birde biz :)

2 yorum: