13 Aralık 2013 Cuma

HADİ HAYIRLISI

 
Merhaba, Cuma günleri itinayla yazmaya devam ediyorum nedensiz. Cuma olmasının mutluluğu yanında bugün heyecanlıyım birazda. Sebebi hayatımda büyük değişikliklerin olma arifesinde olma durumu :S Yani olabilir, olmalı, lütfen olsuuuun :)
Malum nişanlımla farklı şehirlerdeydik. Ve benim kit personeli olmam bir sıkıntı, mimar olmam dolayısıyla sadece bölge müdürlüğünde görev alabilmem ve nişanlımın şehrinin bizim bölgeye bağlı olması başka bir sıkıntıydı. Bizde bu yüzden çalışmaları başlatabilmek için geçen ay nikah yapmıştık. Ama bu bir ayda elle tutulur bir çalışma yapamadık. Bu hafta bir takım görüşmeler sonucu eşimin şehrinde başka bir kuruma geçiş yapabileceğimi bunun için kurumumdan muvafakat almam gerektiğini öğrendik.
Buraya kadar iyi güzelde bu ayın 29 una kadar işlemlerin tamamlanmış olması gerekiyormuş, işte bu noktada eteklerim tutuştu. Dilekçemi verdim bu sabah müdürümde hiç ummadığım halde uygun görüş bildirdi. Ben buradaki işlemlerin olabilecek en hızlı şekilde olması için elimden geleni yaptım ama malum devlet dairelerinde evrak işleri çok zaman alabiliyor. Bölgeden çıktıktan sonra birde genel müdürlüğün onayına girecek, onlarında zaman dolmadan uygun görüş vermesi gerekiyor. Çok stresli, heyecanlı ama en azından bir yerinden başlamış olmanın verdiği mutlulukla yazımın sonuna gelirken sizlerden de iyi dileklerinizi, dualarınızı ve inşallahınızı esirgememenizi rica ediyorum :)
Herkese şimdiden güzel bir hafta sonu diliyorum. Benim ki biraz stresli geçecek sanırım, bu iş sonuçlanana kadarda devam edecek bu ruh hali..       

4 yorum:

  1. ayyy inşaallah istediğin gibi sonuçlanır.
    devlet dairelerindeki evrakların geç çıkmasını maalesef çoook iyi biliyorum :(
    Keşke bende cuma diye sevinebilseydim ben yarın da tüm gün çalışıyorum bi pazarım var o da hiç bişeye yetmiyor offf:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim :)
      bana iki günde yetmiyor, şükretmem lazım sanırım..

      Sil
  2. İşlerinin istediğin gibi sonuçlamasını dilerim,

    Sevgilerle

    YanıtlaSil