10 Aralık 2013 Salı

DAVETİYEMİZ

 
Geçen hafta hallettiğimiz işlerden bir diğeri davetiye seçmekti.
İlk gün şurda bahsettiğim arkadaşlarımızla beraber gittik bir matbaaya. Onlarda nişanlarını erkene aldı bu arada 21 Aralıkta nişanları var. Onlar nişan için eğlenceli bir davetiye arıyordu bizde düğün olduğu için biraz daha oturaklı bir şeyler bakalım diye düşünürken aynı modelde karar kıldık nasıl oldu bizde anlamadık :)
Ve işte huzurlarınızda davetiyemiz


Tabi bu örnek davetiye bizimki henüz basılmadı.
Benim aklımda kışa özgü detayları olan bir davetiye vardı ama bulamadım.
Olsun bu davetiyede tam bir mimar davetiyesi, ben çok beğenerek seçtim.
Umarım sizler ve davetlilerimizde benim gibi beğenir davetiyemizi :)

6 yorum:

  1. ben buna bayıldım ama ya ne çok karmaşık ne çok sade çok güzel birseçim olmuş doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim
      Beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  2. Cok guzel cok sade bir davetiye olmus.
    Simdiden mutluluklar :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil