29 Kasım 2013 Cuma

ALIŞVERİŞ TATİLİ

 
Merhabaa
Ne zaman mutlu bir haberim olsa hemen kendimi blogda buluyorum, özellikle de Cuma günleri yazıyorum, nedense artık :)
Ama bu hafta Pazartesi, Salı, Çarşamba fark etmez çünkü işe gelmiyorum, bir haftalık alışveriş izni rüya gibi. Hem tatil hem evimiz için alışveriş :)
Uzuuun zamandır netten araştırıyordum mobilyalarımız nasıl olsun modern mi klasik mi? Bir bakayım bu country neymiş, neden bu kadar sevilmiş, yok benim için fazla çiçekli en iyisi İskandinav tarzı olsun, sade olsun derken doğal olarak her şey çorba oldu. Şuan hiçbir fikrim yok, gideceğiz, beğeneceğiz (umarım) ve alacağız :)
 
 
Cumartesi gidiyorum eşimin yanına ama öncesinde 3. kez direksiyon sınavım var. Bu sefer olacak gibi ama diğerlerinde de öyleydi. Sınav anında hep bir talihsizlik yaşıyorum. Lütfen bana şans dileyin.
 
 
Döndüğümde almayı başarabilirsek mobilyalarla ilgili görselleri paylaşmayı umuyorum ve herkese en az benimki kadar mutlu bir hafta sonu diliyorum :)   
 

2 yorum:

  1. o zaman kolay gelsın , artık hersey oyle sahane kı emınım cok guzel olacaktır...sevgıler

    YanıtlaSil