22 Kasım 2013 Cuma

AKSESUAR SEÇMECE

Günaydıın, yine Cuma en sevdiğim :)
Yarın gelinlik provam var artık karar vereceğiz kol, yaka ne varsa. Gelinliğim belli olmadan aksesuarları belirlemeye başladım bile ben, acele mi ettim acaba ?
 
Bakınız bordo ayakkabılarım



 
Tabi bu ayakkabılarla düğünün sonunu görmem mümkün değil, onun için beyaz dolgu topuklu bir alternatifimde var fakat fotoğrafını çekmemişim, zaten çok özellikli bir şey değil.
 
Ve bir kış gelininin olmazsa olmaz aksesuarı eldivenlerim.
 
 
Aslında ayakkabılarla aynı renkteler. Fotoğraflar için kusura bakmayın, akşam cep telefonuyla bu kadar olabildi, tabi çekende acemi olunca kalorifer peteği, dolap köşesi ne varsa görünmüş. Güzel fotoğraf çekebilenlere çok özeniyorum.
 
Ve son olarak çok beğendiğim bir saç görseli
 
 
Kuaförüm aynısını yapabilir mi şüphelerim var ama düğünlerimden birinde bu modeli kullanmayı istiyorum, sanırım şansımı deneyeceğim :) Diğeri için araştırmalarım devam ediyor.
 
Gelin çiçeği ve saç aksesuarı içinde fikirlerim var, ilerleyen günlerde burada paylaşabilmeyi umuyorum.
 
 Ve tabi en büyük problemimiz üzerime ne giyeceğim. Çevremde herkes kürklerden şallardan yana olsa da direniyorum. Yarın şöyle bir piyasa araştırmasına girişeyim diyorum, bana uygun daha sade  ne bulabilirim. Fikri olan yardımseverlere kapım açık :)
 
Herkese şimdiden güzel bir hafta sonu diliyorum, bol dinlenmeli, eğlenmeli ama illaki sevdiklerinizle birlikte olanından :)   
 


 

5 yorum:

  1. mutluluklar dilerim canım :)
    blogunu takibe aldım çok güzel :)
    bende beklerim görüşürüz :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim
    Görüşmek üzere, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. blogunu cok sevdım bende seneye evlenıyorumm :) bloguma Prensesın Masalına sevgıler :)

    http://prensesin-masali.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. kıs gelını olmak ayrıcaslık ..hem xzor hem keyıflı..aksesuar secımlerın ve renkler sahane..hadı bakalım beklıyoruz :) sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim, teşekkür ederim :)

      Sil