3 Ocak 2014 Cuma

İLK DANS

 


Taa uzak yollardan
Koştum geldim senin kollarına,
İçimde yanan hasretinle ben
Baktım durdum senin yollarına.
Sensizlik bir ölüm sanki.

Haykırsam göklere,
Artık yanımda beni benden çok seven.
Dünyalar benim olsa yine de istemem,
Yalnız sensin benim yüzümü güldüren.

Bir rüzgardı esen, ayrılıklarda bizi kahreden,
Gözlerimde tüten bir aşktın sen
Yıllar yılı bitip tükenmeyen,
Çok özledim seni ben.
 
Uzak mesafe ilişkiler için ideal bir ilk dans müziği
Kendisi benimde yıllardır beğendiğim çok nadide bir eser olup, itinayla düğünümde kullanılacaktır :)

2 yorum:

  1. Bizde nişanımızda bu şarkıyla dans etmiştik;) düğündede aynısıyla dans edebiliriz belkii

    YanıtlaSil
  2. Benim nişanda aklıma gelmemişti yoksa kullanırdım herhalde :)
    Çok çok güzel çünkü

    YanıtlaSil