28 Ekim 2013 Pazartesi

SARI KIŞ DÜĞÜNÜ


Herkese günaydııın :)
Sanırım ilk defa işe bu kadar mutlu geldim, nedeni öğleden sonra ve ertesi günün tatil olması olabilir mi ?
Son günlerde gündemimizde ev bulmak - almak/kiralamak ve nikah işlemleri var. Gündeme alsak da henüz gelişme kaydedemedik.
 Dün akşam tez hocamın aramasıyla da unutmak istediğim bir diğer sorumluluğumla yüzleştim. Kızsa bağırsa umursamayacağım ama kadın beni tanımış :) Sen yaparsın, beni mahcup etmezsin söz verdin deyince akan sular duruyor. Anlayacağınız beni çok çok çok yoğun günler bekliyor. En azından bu 1,5 günlük tatili iyi değerlendirmeliyim, belki de düğüne kadar bir daha böyle bir fırsatım olmayabilir :S 
Gelelim bugünün rengine. Sarı, düğünde kullanmak 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi ama diğer renklerde de olduğu gibi görünce acaba mı dedim. Griyle uyumunu da özellikle beğendim.
 

























 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder